سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری سی ام

انواع پرده اداری

    نظر

انواع پرده اداری | پرده اداری


 

  • انواع پرده اداری | پرده اداری

     

    پرده زبرا باند برای اتاق نشیمن
    1398-03-22

     

     

    پرده کرکره فلزی آرایشگاه
    1398-03-24

     

    انواع پرده اداری

    انواع پرده اداری  (Office Curtains types)؛ در این بخش شما می‌توانید انواع پرده‌های اداری را مشاهده نمایید.سعی داریم مطالب مفیدی در این باره به شما بگوییم. با ما همراه باشید با معرفی انواع پرده اداری شرکت پرده سان.

    پرده‌های اداری تولیدی پرده آفتاب

    گروه تولیدی از پیشگامان تولید پرده‌ی اداری می‌باشد که با در نظر گرفتن اصول ارگونومیک جهت ایجاد فضایی بکر و خلاقانه متناسب با شغل و حرفه‌ای که هر شرکت و یا ارگان با آن سروکار دارد، همواره سعی می‌کند تا با ارائه پیشنهاد مناسب، تمام مشکلات و معضلات در مورد پرده‌های اداری را برای پوشش پنجره‌ها برطرف نماید.

    گروه تولیدی پرده آفتاب با اجرای بیش از صدها پروژه‌ی موفق در ایران و با داشتن کادری مجرب در عرصه‌ی تولید و با به کارگیری بهترین متریال‌ها در بافت و تولید پرده‌های اداری و مسکونی و با آموزش تیم‌های کارشناسی در نصب و راهنمایی دادن به مشتریان محترم این امکان را به شما عزیزان می‌دهد تا با خیالی راحت و آسوده از محصولات گروه تولیدی پرده آفتاب برای پوشاندن پنجره‌های اداری، مسکونی، تجاری و… استفاده نمایید.

    انواع پرده اداری در دنیای مدرن

    پرده‌های خود را منحصربه‌فرد انتخاب کنید. جریان درست انتخاب و یک عمر لذت بردن از انتخاب خود. با انتخاب صحیح، آسایش و آرامش را با سیستم‌های پرده اداری مدرن راد پرده ®. پرده‌های شما به زیبایی صاف می‌شوند. شما می‌توانید آنها را از صندلی خود کنترل کنید. با فشار دادن یک دکمه ساده می‌توانید پرده‌ها را در اتاق نشیمن، اتاق خواب، فضای اداری و هر جا که بخواهید باز کنید و آن را ببندید. سریع، صاف و بی صدا! بهترین انتخاب: پرده اداری پرده سان.

    ترکیبی از پرده‌های زیبا، آهنگ‌های پرده و موتورهای باکیفیت. ترکیبی منحصر‌به‌فرد از پرده‌های با شکوه پرده‌ی اداری. لوکس، راحت ، با سهولت استفاده و بهینه ارائه می‌کنند. سیستم صلیبی صاف و خاموش در حال اجرا، همچنین علاوه بر عملیات از راه دور، که می‌توانند بصورت دستی نیز عمل کنند. به لطف تکنولوژی Touch Impulse ویژه انواع محیط، کشیدن ملایم روی پرده به اندازه کافی برای فعال کردن مسیر پرده موتوری فراهم شده است.


    لذت بردن از بهترین احساسات در آخر هفته

    حالا هر روز هفته

    با انواع پرده اداری


    انواع پرده‌ها را از رادپرده ( پرده سان) بخواهید

    شرکت پرده سان  (راد پرده) تولیدکننده انواع پرده‌های باکیفیت زیر است:

    1. پرده اداری.
    2. پرده کرکره (آلومینیومی و چوبی).
    3. پرده زبرا.
    4. پرده سیلوئت.
    5. پرده شیدرول.
    6. پرده بامبو.
    7. درب کشویی.
    8. پاراوان جدا کننده.
    9. لوردراپه.
    10. پلیسه.
    11. اسکرین خورشیدی.
    پرده آفتاب